اجزای سازنده کورن فلکس … 7 م componentsلفه ای که باید از نزدیک بشناسید

اجزای سازنده کورن فلکس 7 م componentsلفه ای که باید - اجزای سازنده کورن فلکس ... 7 م componentsلفه ای که باید از نزدیک بشناسید


وقتی به خوردن یک صبحانه آسان ، سریع ، سالم و غنی از مواد مغذی فکر می کنید ، آیا اولین ذره ذره ذره ای طلایی است که به ذهن شما خطور می کند؟ اما س importantال مهمتر همچنان باقی است ، آیا این دانه های ذرت واقعاً همانقدر سالم هستند که می توانید تصور کنید؟ ترکیبات ذرت فلک چیست و آیا باید از آنها بخورید یا از آنها اجتناب کنید؟

در زیر ما ترکیبات کورن فلکس را بررسی خواهیم کرد و تأثیر هر یک از آنها بر سلامتی شما را مرور می کنیم ، وقت آن است که با کورن فلک ها آشنا شوید ، اما این بار از نزدیک.

اجزای سازنده ذرت
  • 7 - کربوهیدرات ها
  • 6 - قندها
  • 5 - پروتئین ها
  • 4 - چربی ها
  • 3 - کالری
  • 2 - سایر مواد مغذی
  • 1 - اضافات

اجزای سازنده ذرت

اجزای سازنده ذرت

هر فنجان کورن فلکس (یعنی 25 گرم) حاوی:

7 - کربوهیدرات ها

یک فنجان کورن فلکس شامل حدود 22 گرم کربوهیدرات ، از جمله کربوهیدرات های ساده و پیچیده است.

کربوهیدراتها به طور کلی مهمترین منبع انرژی ، به ویژه کربوهیدراتهای پیچیده فرآوری نشده هستند که با فیبر غذایی نشان داده می شوند و برای تنظیم هضم غذا و پشتیبانی از معده و روده کار می کنند.

در مورد کربوهیدرات های ساده ، بدن هنگام خوردن آنها آنها را به مولکول های قند تبدیل می کند ، بنابراین بدن با آنها به عنوان قندی مقابله می کند که باعث افزایش قند خون می شود ، که باعث انسولین می شود ، که با ذخیره قند اضافی در بدن ، تعادل قند خون را باز می یابد سلولهای چربی

علاوه بر این ، افزایش و افت سریع قند خون منجر به یک حالت سریع گرسنگی و تمایل به خوردن کربوهیدرات بیشتر می شود.همین اثر کربوهیدرات های ساده در قندها نیز مشاهده می شود.

شاید برایتان جالب باشد: کربوهیدرات ها چیست و چرا همه اختلافات وجود دارد؟ این خوب است یا بد؟

طرز تهیه آب نبات نیشکر

6 - قندها

یک فنجان کورن فلکس حاوی حدود 3 گرم قند به همراه مقدار کربوهیدرات های ساده است که باعث می شود یکی از غذاهایی باشد که دارای گلیسمی بالا یا شاخص گلیسمی بالا است.

در اینجا همان اثر کربوهیدراتهای ساده ناشی از قند خون بالا و سپس انسولین و ذخیره آن در سلولهای چربی به افزایش وزن منجر می شود و در اینجا متوقف نمی شود ، بلکه خطر ابتلا به دیابت نوع II را افزایش می دهد.

با وجود این ، انواع دیگری از ذرت ذرت وجود دارد که محتوای قند کمتری دارند و معمولاً به عنوان انواع در نظر گرفته شده برای رژیم غذایی و کاهش وزن به بازار عرضه می شوند و می توانید به شیرین کننده های طبیعی سالم مانند عسل اعتماد کنید.

شما ممکن است مراقبت کنید: 16 مرحله برای کاهش اعتیاد به قند و شیرینی


5 - پروتئین ها

هر فنجان پوسته ذرت به طور متوسط ​​حدود 1.7 گرم پروتئین دارد ، این مقدار در بین مواد تشکیل دهنده کورن فلکس تا حدودی کم است ، اما انواع دیگری از چیپس وجود دارد که با پروتئین غنی شده و در نتیجه حاوی مقدار بیشتری هستند ، علاوه بر احتمال افزودن پودر پروتئین به ظرف.

پروتئین ها یکی از مهمترین مواد مغذی هستند که بدن برای ادامه روندهای حیاتی و رشد علاوه بر ساخت و حمایت از عضلات ، به بدن نیاز دارد و تقویت عضلات به معنای میزان متابولیسم بالاتر است و بنابراین مقدار کالری که بدن مصرف می کند بیشتر خواهد بود.

علاوه بر مقدار پروتئین دریافتی از شیر که بسته به نوع شیر اضافه شده متفاوت است.

ممکن است شما را علاقه مند کند: 34 منبع غذایی مهم پروتئین ضروری برای بدن شما


4 - چربی ها

کورن فلکس کم چربی است ، اما این باعث نمی شود که طعم آن کاملاً سالم باشد ، زیرا مقدار زیاد قند باعث افزایش ذخیره چربی در بدن می شود.

آب گیلاس خاصیت درمانی و طعم خوشمزه ای دارد

بعضی از انواع آنها با چربی های سالم غنی شده اند! و چنین چربی هایی دشمن شما نیستند ، بدن برای حفظ و محافظت از بافت ها به آنها نیاز دارد و شما می توانید با افزودن چند مغز آووکادو ، روغن نارگیل ، بادام ، کره بادام زمینی و غیره از ذرت های ذرت با چربی های سالم حمایت کنید.


3 - کالری

یک فنجان پوسته ذرت حاوی 95 کالری است ، این مقدار مناسبی برای صبحانه است ، اما مراقب باشید و مقدار کالری دریافتی از شیر را با پوسته ذرت فراموش نکنید ، که بسته به نوع شیر متفاوت است.

به طور متوسط ​​، یک فنجان شیر کامل حاوی تقریباً 130 کالری است ، در حالی که شیر بدون چربی حدود 100-110 کالری دارد و شیر گیاهی مانند شیر سویا یا شیر بادام حاوی 70-90 کالری است.

در مجموع ، میزان کالری دانه های ذرت به طور متوسط ​​حدود 200 کالری است و با هر افزودنی که می خورید ، کالری موجود در آن را اضافه می کنید.


2 - سایر مواد مغذی

علاوه بر اجزای قبلی کورن فلکس ، حاوی مواد مغذی مهم دیگری است که بدن به آن نیاز دارد ، مهمترین آنها عبارتند از: آهن - تیامین - فسفر - منیزیم - طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی ...


1 - اضافات

البته ، مواد افزودنی با فلورفلکس ضروری است ، بنابراین آیا می توانید بدون آنها غذا بخورید! اما همچنین می تواند مهمترین و کنترل کننده فاکتور در تعیین محتوای ذرت باشد ، چه در رابطه با چربی ها ، کربوهیدرات ها ، قندها ، کالری ها ، پروتئین ها و ... باشد و مهمترین این موارد اضافی:

  • شکر: بسیاری از افراد به مزه ذرت شکر اضافه می کنند تا طعم شیرینی به آن ببخشد ، اما این بدان معناست که محتوای قند و شاخص گلیسمی بالاتر می رود.
  • میوه های خشک یا خرما: چنین افزودنی هایی به دانه های ذرت طعم شیرینی می بخشد و از غذا با فیبر پشتیبانی می کند ، اما حاوی مقدار زیادی کالری است و باید به آن توجه کنید.
  • آجیل یا آووکادو: آنها فیبر و مقدار زیادی مواد مغذی و چربی های سالم اضافه می کنند و در عین حال کالری زیادی دارند.
  • شکلات: چه شکلات شیر ​​باشد ، چه شکلات سیاه ، کاکائو خام و ...
  • وانیل: طعم متمایز و خوشمزه ای به شیر می بخشد.
  • جو دو سر: از بشقاب با مقدار زیادی فیبر غذایی و آنتی اکسیدان پشتیبانی می کند.
  • پروتئین ها: می توانند از یک منبع گیاهی یا از یک مکمل پروتئینی مانند پودر پروتئین باشند.
طرز تهیه مرغ سرخ شده

اجزای سازنده کورن فلکس ، همان چیزی هستند که اثر آن را تعیین می کنند و باعث سلامت یا عدم سلامت آن می شوند ، بنابراین به یاد داشته باشید به دنبال انواع حاوی کمترین قند و غنی شده با پروتئین ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی و چربی های سالم باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد دانه های ذرت:

  • آیا پوسته ذرت چاق کننده است؟ یک بشقاب ذرت فلک چگونه می تواند شما را چاق کند؟
  • فواید Cornflakes… آیا Cornflakes صبح دوست شما است یا دشمن؟
  • استفاده از کورن فلکس برای خوشمزه ترین شیرینی ها راه حلی است که از خوردن آن خسته می شوید

منابع

.

منبع: magltk.com

Leave a Comment

هجده − هشت =