دستورالعمل های رژیم کره کره بادام زمینی … 10 دستورالعمل سالم و خوشمزه

دستورالعمل های رژیم کره کره بادام زمینی 10 دستورالعمل سالم - دستورالعمل های رژیم کره کره بادام زمینی ... 10 دستورالعمل سالم و خوشمزه


سرشار از پروتئین ، فیبر غذایی و چربی های سالم ، به مدت طولانی سیری را برای شما فراهم می کند ، تاثیری در سطح قند خون شما نخواهد داشت ، میزان متابولیسم شما را بالا می برد و مقدار زیادی انرژی به شما می دهد ، هورمون استرس را کاهش می دهد. .. این همان چیزی است که کره بادام زمینی ارائه می دهد ، اما هنوز سوال باقی مانده است ، چگونه آن را می خورید؟ بنابراین در اینجا دستورالعمل های رژیم کره کره بادام زمینی آورده شده است

اگر طرفدار کره بادام زمینی هستید و می خواهید آن را بخورید اما به روشی سالم و خوشمزه ، در اینجا در مکان مناسب هستید زیرا در شرف یادگیری با خوشمزه ترین دستورات رژیم کره بادام زمینی هستید

دستورالعمل های رژیم کره کره بادام زمینی
  • 10 - کوکتل کره بادام زمینی همراه با موز و توت
  • 9 - ساندویچ بادام زمینی با عسل و سیب
  • 8- پای کره بادام زمینی با مربا و جو دوسر
  • 7 - کیک فنجانی کره بادام زمینی با موز
  • 6- سالاد سبزیجات تازه با کره بادام زمینی
  • 5- گلوله های کره بادام زمینی با نارگیل
  • 4 - کره بادام زمینی و شکلات Twix
  • 3- کره بادام زمینی با ماست یونانی و دارچین
  • 2- سیب با سس کره بادام زمینی
  • 1 - جو دو سر با کره بادام زمینی

دستورالعمل های رژیم کره کره بادام زمینی

به یاد داشته باشید که غذاهای سالم و لاغر کننده می توانند خوشمزه ، خوشمزه و طعم شیرین داشته باشند.همین چیزی است که دستورالعمل های رژیم کره بادام زمینی نشان می دهند ، دور از تصور سنتی همه چیزهایی که به کاهش وزن اختصاص دارد.

10 - کوکتل کره بادام زمینی همراه با موز و توت

کوکتل کره بادام زمینی همراه با موز و توت

نظر شما در مورد یک آب شاداب نرم چیست! مطمئناً ، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود که روز خود را با صرف یک وعده صبحانه سبک و سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن و همه فقط در طی چند دقیقه آماده سازی ، شروع کنید.

شما باید شیر را با تنش ، موز علاوه بر کره بادام زمینی مخلوط کنید ، و می توانید هر نوع مواد افزودنی مناسب سلیقه خود را انتخاب کنید. در مورد تهیه کوکتل ، این به شرح زیر است:

  • موز به کوکتل شیرینی می بخشد و می توانید روی موز تازه یا یخ زده حساب کنید.
  • در مورد انواع توت ها ، شما حق انتخاب نوع افزودن را دارید.
  • کره بادام زمینی را اضافه کنید.
  • برای پایین نگه داشتن کالری می توانید به شیر بدون چربی یا شیر گیاهی اعتماد کنید.
  • اگر از میوه های تازه استفاده می کنید ، چند قطعه یخ به آن اضافه کنید تا آب آن خنک و خوشمزه شود.
  • در مورد مواد افزودنی ، شما می توانید چربی و الیاف سالم به آب بدهید بر اساس: دانه های چیا - دانه های شاهدانه - دانه های کتان ... شما می توانید با انتخاب جو دوسر آنتی اکسیدان ها و فیبرهای غذایی را اضافه کنید ، همچنین می توانید آب را با پروتئین ها توسط : ماست یونانی یا پودر پروتئین ...

9 - ساندویچ بادام زمینی با عسل و سیب

9 - ساندویچ بادام زمینی با عسل و سیب

می توانید روز یا میان وعده خود را در طول روز با تکیه بر ساندویچ حاوی 250 کالری به علاوه 14 گرم چربی که 4 گرم چربی اشباع نشده ، 4 گرم فیبر غذایی و 14 گرم قند با 11 گرم پروتئین و همه آنها را شروع کنید. شما او را انجام می دهید:

یک برش نان سبوس دار انتخاب کنید (می توانید به نان طعم دار عسل اعتماد کنید) و سپس این ورقه را با یک قاشق کره بادام زمینی پهن کنید ، سپس ورقه های سیب را پخش کرده و کمی عسل به آنها اضافه کنید ، سرانجام به راز خواهید رسید ماده تشکیل دهنده پنیر چدار است و حدود یک قاشق غذاخوری چدار خرد شده به آن اضافه خواهید کرد.

رژیم کتو ، یا رژیم کتو ، به طور مفصل ، فواید و خطرات آن است

به مدت 20 یا 25 ثانیه یک ساندویچ و مایکروویو بردارید تا پنیر ذوب شود و با یک نمک یا دارچین خوب از آن لذت ببرید.

توجه: می توانید به پنیر پارمزان ، پنیر دلمه یا هر پنیر دیگری که ترجیح می دهید اعتماد کنید ، یا متوجه می شوید که کالری آن کمتر از چدار است.

شاید برایتان جالب باشد: شیرینی برای رژیم کم کالری ... می توانید شیرینی کمتر از 180 کالری بخورید


8- پای کره بادام زمینی با مربا و جو دوسر

8- پای کره بادام زمینی با مربا و جو دوسر

اگر آنچه می خواهید بخورید یک ساندویچ ترد و ترد با طعم شیرین است ، فقط 10 دقیقه برای آماده سازی و 30 دقیقه در فر لازم دارید!

مواد لازم: یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل - نصف فنجان کره بادام زمینی - یک قاشق غذاخوری عسل - یک تخم مرغ زده شده - یک فنجان و نیم شیر بادام - یک فنجان و نیم بلغور جو دوسر - یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر - یک قاشق غذاخوری دارچین نرم - کمی نمک - یک چهارم فنجان مربا.

با گرم کردن فر شروع کنید و سینی را با کمی روغن نارگیل مسواک بزنید و سپس باید تمام مواد را به غیر از مربا با هم مخلوط کنید ، مخلوط را در سینی بریزید و سپس مربا را اضافه کنید و توزیع کنید ، و در آخر به فر را بپزید و نیم ساعت پای را بپزید تا طلایی یا قهوه ای شود.

ساندویچ 8 بخشی شامل: 270 کالری - 17 گرم چربی ، 5 گرم چربی اشباع شده - 4 گرم فیبر غذایی - 6 گرم قند - 9 گرم پروتئین.


7 - کیک فنجانی کره بادام زمینی با موز

7 - کیک فنجانی کره بادام زمینی با موز

آیا می توانید کاپ کیک سالم و به دور از محصولات لبنی و بدون افزودن مواد تشکیل دهنده حاوی گلوتن بخورید؟ بله ، این امکان وجود دارد! این یک کاپ کیک کره بادام زمینی با یک موز است ، فقط 10 دقیقه برای آماده سازی و 20 دقیقه در اجاق گاز نیاز دارید.

مواد مایع: یک فنجان موز له شده - نصف فنجان کره بادام زمینی - 2 عدد تخم مرغ زده شده - یک چهارم فنجان عسل - یک قاشق غذاخوری شیر سبزیجات.

مواد خشک: یک فنجان بلغور جو دوسر - یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر - یک قاشق چایخوری دارچین ریز - کمی نمک - نصف فنجان چیپس شکلات.

مراحل: به سادگی گرم کردن فر را شروع کنید و 12 فنجان فنجان کاپ کیک را با کمی روغن گیاهی ترجیحاً اگر روغن نارگیل باشد ، چرب کنید و سپس مواد مایع و خشک را جداگانه مخلوط کنید ، سپس دو مخلوط را با هم در یک کاسه اضافه کنید و خوب هم بزنید ، در پایان شما مخلوط را در کاپ کیک و به مدت 20-25 دقیقه در فر پخش خواهید کرد.

شاید دوست داشته باشید: کاپ کیک خرما و موز ... هر دو موز ، خرما و کاپ کیک همزمان


6- سالاد سبزیجات تازه با کره بادام زمینی

6- سالاد سبزیجات تازه با کره بادام زمینی

یک وعده غذایی شاداب و خوشمزه و پر از رنگ و مواد مغذی ، این یک سالاد سبزیجات تازه با کره بادام زمینی آلفو است اما این بار آن را به صورت پیچیده در برگ های کاهو خواهید خورد!

موادی که باید ریز خرد کنید عبارتند از: ذرت شیرین آب پز - خیار - گوجه فرنگی - کلم - پیاز قرمز - فلفل - ریحان - گشنیز - نعناع ... و سایر سبزیجات موجود را می توانید اضافه کنید.

طرز تهیه فلافل با سیب زمینی خوشمزه و متفاوت برای خانواده های ایرانی

مواد لازم برای سس که در یک ظرف مناسب به خوبی مخلوط می کنید عبارتند از: 1/4 فنجان سس فلفل تند - 3 قاشق چای خوری سرکه - 1 قاشق غذاخوری سس سویا - 1 قاشق غذاخوری سس کره بادام زمینی.

مخلوط سس را به مخلوط خرد شده سبزیجات اضافه کنید ، آن را خوب هم بزنید و سپس به قسمتهایی تقسیم کنید ، هر کدام را روی یک برگ برگ کاهو قرار دهید و بچرخانید ، وعده غذایی آماده خواهد شد.

توجه: شما می توانید به جای برگ کاهو به برگ های کلم اعتماد کنید و همچنین می توانید هرگونه تغییر در مواد سس را به دلخواه خود تغییر دهید.


5- گلوله های کره بادام زمینی با نارگیل

5- گلوله های کره بادام زمینی با نارگیل

گلوله های خوشمزه صاف و غنی از مواد مغذی ، می تواند یک صبحانه خوشمزه همراه با یک فنجان شیر یا همراه با یک فنجان قهوه مورد علاقه شما باشد و در کل نیاز به برخی مواد اولیه و چند ساعت در یخچال است.

موادی که با هم مخلوط می کنید: یک فنجان و نیم جو دوسر - نصف فنجان کره بادام زمینی - نصف فنجان دانه چیا - نصف فنجان عسل - یک چهارم فنجان نارگیل نرم.

مخلوط را در یک ظرف مناسب هوا قرار داده و برای مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا به یک قوام قابل تبدیل تبدیل شود ، آن را بیرون آورده و گلوله های کوچکی از مخلوط درست کنید و سپس روی آن کمی نارگیل بپاشید و دوباره به یخچال برگردانید تا چند ساعت.

توجه: می توانید وانیل یا دارچین اضافه کنید و می توانید گلوله های نارگیل را نتیجه بگیرید تا گلوله ها را با کمی پودر کاکائو خام بپوشانید.

هر گوی حاوی: 72 کالری - 4 گرم چربی است که یکی از آنها چربی اشباع شده است - 5 گرم قند - 2 گرم فیبر غذایی - 2 گرم پروتئین.

شاید دوست داشته باشید: طرز تهیه توپک شکلاتی با 5 دستور العمل خوشمزه که فقط چند دقیقه طول می کشد


4 - کره بادام زمینی و شکلات Twix

4 - کره بادام زمینی و شکلات Twix

Twix این بار خوشمزه است ، اما سالم است زیرا از بهترین دستورهای تهیه کره بادام زمینی برای رژیم گرفتن است و تمام آنچه وجود دارد تهیه 3 لایه و سپس ترتیب آنها روی هم است.

لایه اول: یک فنجان آرد بادام را با 3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل علاوه بر 2 قاشق غذاخوری عسل ، کمی پیمانه وانیل و کمی نمک مخلوط کنید ، مخلوط را در یک سینی مناسب قرار دهید تا لایه اول آن باشد و برای آن بپزید 10 دقیقه ، و سپس آن را بگذارید تا خنک شود.

لایه دوم: در قابلمه مناسب و با حرارت کم ، اضافه کنید: نصف فنجان کره بادام زمینی - یک چهارم فنجان عسل - یک چهارم فنجان روغن نارگیل - یک قاشق چایخوری وانیل و کمی نمک و مدام هم بزنید تا مخلوط شود مانند آتش می شود. کمی روی آتش صبر کنید ، سپس آن را روی لایه اول بریزید و سینی را در یخچال بگذارید.

لایه آخر: در مایکروویو ، سه چهارم فنجان شکلات خام را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ذوب کنید ، مخلوط را روی لایه های قبلی بریزید و تاکس را برای چند ساعت در یخچال بگذارید و تا آن زمان خواهید بود آماده.


3- کره بادام زمینی با ماست یونانی و دارچین

3- کره بادام زمینی با ماست یونانی و دارچین

ساده ترین و سریعترین دستور رژیم کره بادام زمینی که سرشار از پروتئین است ، آن را به پرمصرف ترین دستور غذا تبدیل می کند.

یک نوار ماست 2 وعده سرو می کند و هر وعده حاوی: 178 کالری - 8 گرم چربی 2 گرم چربی اشباع شده - 11 گرم قند - 1 گرم فیبر غذایی - 11 گرم پروتئین است.

طرز تهیه سوپ قارچ؛ یک پیشنهاد پاییزی جذاب

مواد لازم: سه ​​چهارم فنجان ماست یونانی کم چرب - یک قاشق غذاخوری عسل - یک قاشق چایخوری دارچین - دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی.

مراحل: مواد را خوب با هم مخلوط کنید> یک ورقه پوست کره در قالب یا سینی مستطیلی قرار دهید> مخلوط را داخل سینی بریزید> بگذارید چند ساعت در یخچال بماند تا جامد شود> آن را بیرون بیاورید ، از سینی جدا کنید ، و آن را برش دهید.

شما ممکن است دوست داشته باشید: دستور العمل های ماست و تریپ ... 14 دستورالعمل که از بین بردن چربی های شکم بدون خستگی و خستگی را تضمین می کنند


2- سیب با سس کره بادام زمینی

2- سیب با سس کره بادام زمینی

آیا هنگام تماشای تلویزیون یا تماشای یک بازی ، آیا نمی خواهید یک غذای سبک باشد که بتوانید بخورید! اما در عین حال مضطرب کالری و افزایش وزن هستید ، درست است؟ سپس باید به دستورهای رژیم کره بادام زمینی اعتماد کنید

مواد لازم سس: 2 قاشق غذاخوری ماست یونانی بدون چربی (نسبت چربی آن 2٪ است) - یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی - یک قاشق غذاخوری دارچین خوب - یک قاشق وانیل.

این مواد را خوب با هم مخلوط کرده و در یک بشقاب کوچک بریزید ، حالا ماده اصلی آن سیب یا گلابی است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به صورت ورقه های ریز برش دهید و سپس با سس از آن لذت ببرید.

محتوای خدمت: 208 کالری - 9 گرم چربی 2 گرم از آن چربی اشباع شده - 18 گرم قند - 7 گرم فیبر غذایی - 6 گرم پروتئین.

شاید دوست داشته باشید: کیک سیب ... آیا شما آماده تعداد زیادی سیب در یک کیک خوشمزه و خوشمزه هستید؟


1 - جو دو سر با کره بادام زمینی

1 - جو دو سر با کره بادام زمینی

یکی از خوشمزه ترین دستورهای رژیم کره بادام زمینی که هرگز از آن خسته نخواهید شد ، این یک دستورالعمل مناسب با صبحانه با محتوای غنی از مواد مغذی است و فقط یک ربع ساعت آماده می کنید.

هر بشقاب حاوی: 323 کالری - 12 گرم چربی است که 2 چربی اشباع شده است - 19 گرم قند - 7 گرم فیبر غذایی - 11 گرم پروتئین.

مرحله اول: تهیه جو دوسر با افزودن نصف فنجان جو دوسر به نصف فنجان آب با کمی نمک در قابلمه مناسب و قرار دادن آن به مدت 5 دقیقه روی آتش ، پس از آن جو دو سر را از روی حرارت بردارید.

مرحله دوم: جو دوسر تهیه شده در مرحله قبل را به یک صفحه مناسب اضافه کنید و سپس یک قاشق غذاخوری دارچین ریز - یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی - یک قاشق غذاخوری دانه کتان آسیاب شده - اضافه کنید و می توانید یک سیب متوسط ​​خرد کنید.

می توانید کاکائو یا شکلات خام به آن اضافه کنید ، همچنین می توانید آن را همراه با موز ، انگور ، توت و هر نوع میوه ای که ترجیح می دهید میل کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آیا جو دو سر چاق است؟ 11 روش و اضافی که می تواند پاسخ "بله" را ایجاد کند


هنوز سوال در مورد نحوه مصرف آن باقی مانده است! حال این س hasال مطرح شده است که کدام یک از رژیم های غذایی کره بادام زمینی را مصرف می کنید؟ فقط شما می توانید به این س answerال پاسخ دهید.

منابع

.

منبع: magltk.com

مطالب مرتبط

Leave a Comment

سه + یازده =