Corniche یک دستورالعمل آسان برای مبتدیان است که می توانند در خانه با تصاویر تهیه کنند

Corniche یک دستورالعمل آسان برای مبتدیان است که می توانند - Corniche یک دستورالعمل آسان برای مبتدیان است که می توانند در خانه با تصاویر تهیه کنند


Corniche یک دستورالعمل آسان برای مبتدیان است که می توانند در خانه با تصاویر تهیه کنند

قره کیش یکی از انواع میان وعده های خوشمزه است که بزرگسالان و کودکان آن را دوست دارند ، بنابراین امروز تصمیم گرفتیم دستور تهیه قاراکیش را بر اساس ریشه آن به شما پیشنهاد دهیم. زیبا ترین این دستورالعمل این است که شما نیازی به حرفه ای بودن در آشپزخانه یا یک آشپز حرفه ای ندارید ، اما هر کسی ، حتی اگر اولین بار است که وارد آشپزخانه می شود ، می تواند این دستور العمل خوشمزه و سریع را تهیه کند که برای همه اعضای خانه جذاب باشد. امروز در اینجا یک دستورالعمل برای تهیه قره کیش به ساده ترین و ساده ترین روش ارائه شده است.ما این دستور العمل را از آشپز نورا الجندی به شما منتقل می کنیم.

مواد تشکیل دهنده:

تعداد کالری: 300 کالری در 100 گرم

اجزای کورنیش:

  • نیم کیلو آرد
  • 200 گرم چاقی یا معادل یک فنجان چاقی ، ترجیحاً خودم
  • یا به دلخواه روی روغن غنچه کنید
  • یک فنجان فقط یک چهارم شیر

  • یک چهارم فنجان آب
  • 1 قاشق چای خوری مخمر
  • شکر مالات
  • کمی نمک
  • کمی کنجد
  • بوی کیک اجباری نیست و می توان آن را کنار گذاشت
  • یک قاشق کوچک بکینگ پودر

ارزش غذایی:

Karakish حاوی مواد طبیعی با ارزش غذایی بالا است زیرا غنی از بسیاری از مواد مغذی است که فواید زیادی برای سلامتی و بدن برای بدن فراهم می کند که شامل موارد زیر است:

  • قی: غیز سرشار از ویتامین A و E است که آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند که بدن را در برابر بیماری های مختلف محافظت می کنند.همچنین فرآیند هضم را تقویت می کند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و انرژی بدن را تأمین می کند که باعث افزایش فعالیت و نشاط می شود.
طرز تهیه کوفته شکم‌پر پنیری؛ ساده و خوشمزه

  • شیر : شیر سرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی است ، مهمترین آنها کلسیم است که وظیفه حفظ قدرت دندان ها و استخوان ها را بر عهده دارد. شیر همچنین پروتئین مورد نیاز بدن را برای بسیاری از فرآیندهای مهم بدن تأمین می کند و شیر سرشار از پتاسیم است که باعث گسترش رگ های خونی و کاهش فشار خون و در نتیجه فشار خون می شود. خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

  • کنجد: کنجد سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که با سرطان مقابله می کنند و همچنین میزان قند خون را تنظیم می کند و کنجد سرشار از فیبرهای غذایی است که هضم غذا را تسهیل می کند و همچنین به دلیل داشتن کلسیم فراوان ، سلامت قلب را تقویت می کند و قدرت استخوان ها و دندان ها را حفظ می کند.

طرز تهیه:

طرز تهیه قرقیش:

  • ما چاقی را فقط با گرم نگه داشتن آن گرم می کنیم ، نه بیشتر
  • روی آرد نمک می گذاریم و آن را برمی گردانیم ، سپس روی آنها ریز داغ می ریزیم و خیلی خوب روی هم می مالیم ، به طوری که آرد چاقی را جذب کرده و مانند شن های دریا شود
  • ما مخلوط را به مدت 10 دقیقه می گذاریم تا مواد کامل شود
  • مخمر و شکر را در یک چهارم فنجان آب حل کرده و روی آنها را می پوشانیم
  • همانطور که می بینیم مخمر واکنش نشان داده است ، آن را به آرد اضافه می کنیم
یک کاپوچینوی خانگی… آنچه شما نیاز دارید 3 ماده اولیه است ، فقط اسپرسو ، شیر و شکر

  • بیکینگ پودر را اضافه می کنیم
  • یک فنجان اما یک چهارم شیر اضافه می کنیم ، سپس کنجد را اضافه می کنیم
  • مخمر را در شیر حل نکنید ، زیرا برخی از انواع مخمر با شیر ارتباط برقرار نمی کنند
  • ما خمیر را ورز می دهیم ، اما هرگز خمیر را ورز نمی دهیم زیرا این دستور خمیر نمی شود
  • خمیر را نیم ساعت می گذاریم تا استراحت کند
  • آنها شکل می گیرند و به شکل سنتی شناخته شده برش می خورند

شهرک قرقیش:

  • فر را با دمای 180 درجه گرم کنید
  • و ما آن را داخل کوره در وسط قرار می دهیم ، ابتدا از زیر کوره رنگ می گیریم

مطالب مرتبط

Leave a Comment

2 × 3 =